Retourneren
Is uw product niet naar wens zoals u in gedachten heeft, kunt u uw bestelling/ product ten aller tijden (m.u.v. maatwerk producten/ bestellingen) retourneren binnen 7 dagen naar levering van het product.
U dient het retour formulier volledig en naar waarheid in te vullen. U vind het retour formulier onderaan de huidige pagina.
Retourzending aanmelden
U dient KS Exclusive Flowers op de hoogte te brengen van de retournering. Stuur een mail via het contact formulier, vermeld hierin het bestelnummer + de reden van uw retournering. Hierna ontvangt u een bevestiging van de retournering van KS Exclusive Flowers.
Verpakking eisen
Vervolgens kan de retour zending in orde worden gemaakt, volg de onderstaande stappen:
- Plaats het product in de compleet originele verpakking van KS Exclusive Flowers welke ten tijde van de verzending is gebruikt.
- Plaats het product tussen het opvul materiaal zodat het product niet beschadigd.
- Plaats een kopie van het ingevulde retour formulier in de verpakking.
- Plaats een kopie van de factuur/ bestel overzicht in de verpakking.
- De verpakking dient op een juiste manier verpakt te zijn, doormiddel van de juiste sluit bevestiging.
- Zodra de verzending breekbaar is, dient er een etiket ‘breekbaar’ vermeld te zijn op de verpakking van het product.
Product eisen
Het retour product dient te voldoen aan de onderstaande eisen:
- Het product dient in originele staat te zijn.
- Het product dient onbeschadigd te zijn
- Het product dient geurloos intact te zijn, dit betekend dat het product niet naar andere nare geuren moet ruiken, zoals de geur van bijvoorbeeld: eten, parfum en overige geuren.
Verzending
Zodra uw retour zending klaar is, gaat u naar het dichtstbijzijnde PostNL punt om het pakket te versturen. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.
Verantwoordelijke retourzending
Het retourneren van producten van KS Exclusief Flowers is geheel op risico van de klant. KS Exclusive Flowers is niet verantwoordelijk voor de retourzending, zie Algemene Voorwaarden. Ook de kosten zijn voor rekening van de klant, KS Exclusief Flowers is niet verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retournering.
Afhandeling retourzending
Als de retour zending bij KS Exclusive Flowers is geleverd, word de retourzending binnen 7 werkdagen na levering verwerkt. Hierna krijgt de consument een bevestiging mail over de ontvangen retour zending. Mits de retourzending voldoet aan de gestelde eisen, word de terug betaling voldaan binnen 14 dagen na verwerking.
Vragen?
Heeft u nog vragen over retourneren, neem gerust contact op via het Contact formulier